Cum alegi un fotograf pentru imobiliare
Cum alegi un fotograf de imobiliare
Fotografia de real estate nu este doar un element important in marketingul unei agentii de imobiliare.
Ea creste cu peste 10% pretul unui apartament sau al unei case, devenind astfel esentiala in rapiditatea vanzarilor si cresterea preturilor.
FOTOGRAF PENTRU SPATII DE BIROURI SI APARTAMENTE
Daca inca nu ai luat legatura prima data cu un fotograf de imobiliare, iata cateva motive sa o faci.
In primul rand cumparatorii petrec 60% din timpul alocat studierii imobilelor uitandu-se la poze. Doar un procent de 20% este alocat informatiilor aditionale acestor poze. Iar pentru 93% dintre ei, fotografiile sunt cele mai importante in factorul de decizie. Tinand cont ca ai 3 secunde sa atragi atentia unui vizitator, fara poze, si 20 secunde avand poze, clar avantajul il reprezinta existenta unor poze de cea mai buna calitate. Apoi, ofertele care contin poze profesionale primesc cu pana la 47% mai multe cereri legate de preturi si detalii despre imobil. Tot acestea se vand cu 32% mai repede, fiind listate max 89 de zile, in comparatie cu restul care raman listate 130 zile. Astfel, agentiile care folosesc fotografii profesionale de design interior si cele de arhitectura in procesul de promovare si marketing online, vand de 2 ori mai mult decat agentiile care prezinta fotografii realizate de amatori. Chiar daca un agent are o camera high tech asta nu inseamna ca si stie cum trebuie sa fotografieze un imobil sau ca trebuie se transforme intr-un fotograf de real estate. Dar, un agent trebuie sa stie sa faca diferenta intre poze bune si cele de slaba calitate, alegandu-le doar pe cele din urma pentru a fi listate. Fotografia de arhitectura este arta si stiinta, fotografie ambientala, unde este nevoie de cunostinte bune despre lumina, culoare si compozitie pentru a inova si crea ceva deosebit. Pentru ca pozele menite sa vanda o casa sunt nu numai calitative dar si inspirationale. Ele conecteaza cumparatorul cu casa la nivel emotional, determinandu-l sa stabileasca o vizualizare cu un agent. Deci, in vanzarea de imobiliare este crucial sa ai o prezenta online care sa conduca catre stabilire de intalniri si care sa ajute la finalizarea unei vanzari. Prezentarea apartamentului sau casei in mediul online prin poze profesionale creste cu pana la 61% sansele sa fie accesata, in unele cazuri. In concluzie, lasa fotografia sa vanda pentru tine si agentia ta.