Pentru companiile serioase de pe piata romaneasca, strategia de vanzare implica o componenta importanta de imagine. Ceea ce ele realizeaza, evenimentele organizate, interactiunea cu publicul, toate fac parte din povestea fiecarei companii, o poveste ce este prezentata apoi publicului larg prin filmari si fotografii comerciale facute de fotografi si videografi profesionisti.
Astfel, la evenimentul Bucharest Marathon a fost prezenta si compania Scholl cu un stand propriu, chiar in centrul Bucurestiului. Evenimentul a prilejuit atat o competie in care miscarea a fost in prim-plan, cat si una in care participantii erau incurajati sa incerce senzatii noi pe o platforma special amenajata. Evenimentele in aer liber, organizate de cei de la Scholl fac parte din strategia lor de imagine de multi ani.
Nu este numai un prilej de distractie, ci si o demonstratie a impactului pe care anumite produse le au pe piata, caci oamenii au putut incerca gama de produse Scholl, chiar daca nu au fost implicati activ in acest eveniment. Din imaginile pe care le puteti vedea se poate intelege usor mesajul pe care organizatorii au dorit sa il transmita, si anume acela ca in viata de zi cu zi confortul este unul dintre cele mai importante lucruri pentru oameni.