De multi ani, colaborez cu numeroase companii si organizatii care organizeaza evenimente caritabile. Ele au o poveste de spus, vor sa arate ceea ce pot face cu multa vointa si organizare, dar si sa transmita intregii lumi un mesaj de mobilizare la ajutorarea celor de langa noi.
Atunci cand sunt fotograf la evenimente in aer liber, ma concentrez atat pe surprindererea celor mai relevante imagini cu proiectul in sine, cat si pe brandul respectiv, pe modul in care acea companie sau organziatie vrea sa transmita un mesaj publicului. Evenimentele de acest tip sunt si o foarte buna strategie de marketing. Din ce in ce mai multi sustinatori vor veni alaturi de tine daca arati ca te implici cu adevarat intr-un proiect.
Practic, cei care le organizeaza demonstreaza ca nu stau doar pasivi in birourile lor si concep strategii, ci trec si la actiune, le implementeaza si au contact cu oamenii. Este un foarte bun indemn la actiune pe care ele il transmit astfel publicului-tinta. Pentru succesul evenimentelor caritabile sau al campaniilor de reimpadurire, actiunile mobilizatoare de acest tip sunt obligatorii, iar imaginea pe care o arati celorlalti despre ceea ce ai facut este esentiala.