Dupa cum stiti probabil, fotografia de produs are propriile ei rigori. Fiind ceva static, acolo nu vizez neaparat sa surprind in fiecare filmare dslr sau in fotografiile profesionale emotia cuiva. In cazul fotografiei de produs, modul in care pui in lumina acel produs va creste sau va scadea vanzarile.
Atentia la detalii a fost, astfel, foarte importanta la evenimentul organziat de LIDL. Asezarea produselor, lumina, punerea in evidenta e texturii ambalajelor si a culorilor, toate aceste elemente concura la crearea unei imagini de ansamblu care il va face pe client sa cumpere acel produs. Daca ne gandim bine, clientul nu gusta neaparat dintr-un borcan cu zacusca in magazin, inainte de a-l cumpara.
El merge la magazin cu o imagine deja intiparita in mine. Ei bine, fara a fi lipsit de modestie, pot spune ca eu, ca fotograf produse bucuresti, am un rol decisiv in aceasta privinta. Gama de produse LIDL Camara noastra este cunoscuta in special pentru calitatea superioara a produselor si pentru gustul natural indubitabil al fiecaruia. Bineinteles, degustarea noului produs a fost elementul central al intregului eveniment, toti participantii fiind nerabdatori sa ajunga la acest moment.