Expozantii care participa la targurile de profil de la Romexpo scot in fata ceea ce ii reprezinta cel mai bine in fata clientilor si colaboratorilor. De-a lungul anilor, am vazut expozitii din diferite domenii, fiecare cu propriile caracteristici. La aceste evenimente, eu, ca fotograf targuri bucuresti, sunt mereu curios cum se schimba abordarea unei companii de la un an la altul.
In filmarile facute si in fotografiile mele se poate vedea de multe ori evolutia unor companii la nivelul imaginii, modul in care ele abordeaza relatia cu partenerii de afaceri si clientii se schimba in bine si le aduce multe avantaje.
Desi este o munca foarte solicitanta, cea de fotograf targuri bucuresti imi da ocazia de a cunoaste mult mai multe despre lumea in care traim. Adesea ajung sa gust din produsele de la sampling, sunt abordat de reprezentantii companiilor expozante si le ofer chiar unele sfaturi in legatura cu expunerea produselor, lumina utilizata si modul in care ea trebuie sa cada pe fiecare produs.
Dupa o zi de lucru la Romexpo, fizicul este extenuat, insa curiozitatea mea este si mai mare. Atat de multe lucruri noi aflu cu fiecare prilej, incat ma documentez ulterior si incerc sa aflu mai multe despre ceea ce am vazut acolo.