Fotografiile facute pentru brand nu sunt usor de facut, trebuie sa recunoastem. Aici ai nevoie de precizie, de imaginatie, de atentie la foarte multe detalii, dar si de viziune de ansamblu. Doar astfel poti pune in evidenta, in fotografia comerciala de produs, trasaturile unui anumit brand, cele care il recomanda in ochii consumatorilor.
Imaginea impecabila a unui produs se construieste insa si cu ajutorul unor filmari ultra HD (sau 4k). Daca va ganditi la reclamele pe care le vedeti la televizor, el surprind in doar cateva secunde imagini foarte relevante despre acel produs. Acolo este prezentat esentialul, adica exact ceea ce eu, ca fotograf de produs bucuresti si expert in filmare comerciala, scot in evidenta in multe ore de munca.
Serviciile foto ale unui profesionist sunt de mare ajutor in campaniile de construire si consolidare a unui brand. Fotografia profesionala pentru brand vizeaza diverse domenii, ea punand in lumina ceea ce este definitoriu pentru acel brand. Fotografiile trasmit in imagini si eventual cateva cuvinte, valorile unei companii si ceea ce acel brand reprezinta pe piata de profil. Astfel, investitia in brandul unei companii va fi returnata intr-o perioada scurta de timp, iar beneficiile de imagine pe care brandul le are sunt cu adevarat inestimabile.