De fiecare data cand fac fotografii produse Bucuresti, eu ma pun in ipostaza clientului care vrea sa isi formeze o imagine concludenta asupra a ceea ce el vrea sa cumpere. Nu numai reclamele folosesc fotografii ale produselor. Ele sunt folosite si pentru alcatuirea brosurilor, pentru cataloage sau website-uri.
De cate ori ati vazut un un anunt sau ati consultat un catalog online fara sa vedeti pozele produselor respective? Probabil ca niciodata. Fotografiile sunt obligatorii pentru sporirea vanzarilor. Ele ii ofera consumatorului final motive sa se decida sa cumpere un anumit produs in dauna altuia. Adesea, aceste alegeri sunt facute datorita imaginii create de noi, fotografii profesionisti.
Oricat de bun ar fi un produs, chiar daca este natural si fara E-uri sau conservanti, de exemplu, el nu se va vinde daca imaginea lui nu este impecabila. Pornind de alegerea culorilor si texturii ambalajului, pana la modul de aranjare la raft, toate aceste elemente conteaza foarte mult per ansamblu. Pentru fotografia comerciala de produs, eu folosesc anumite aparate foto, cu obiective speciale si anumite filtre. Totul are scopul a scoate tot ce e mai bun din fiecare fotografie.