Ne putem auzi la: 0722 40 60 80 contact@agmark.ro

Impactul fotografiei de produs in vanzari

Traim intr-o lume vizuala, unde clientii ne viziteaza magazinele doar pentru ca au vazut pe site fotografii de produs reusite.

Similar, atunci cand clientii ne viziteaza pagina produsului atentia lor graviteaza prima data in jurul imaginilor, apoi citesc si informatiile despre acel produs. Pe scurt, imaginea vinde.

Deci ce face ca o fotografie de produs sa retina vizitatorul si sa fie considerata valoare adaugata brandului tau si produselor tale? Si care este locul fotografului de produs in afacerea ta?

FOTOGRAFIA DE PRODUS-AMBASADOAREA BRANDULUI TAU

In primul rand, fotografia de produs construieste relatii cu clientii.

Apoi tot ea este cea care ajuta la constructia si intarirea unui brand. Cu totii stim ca imaginea este elementul cheie al brandului, expresia combinatiei armonioase intre elementele ce-l construiesc, de la magazin pana la pagina de site, tagline si poze de pe Instagram. In toate aceste locatii, virtuale sau nu, imaginea este prezenta. Imaginea brandului tau. Transmitand identitatea brandului tau, prin paleta de culori, saturatie, focalizare si compozitie, practic imaginile transmit valorile si misiunea brandului in mai putin de 50 milisecunde.

Ambasadoare ale brandului, fotografiile de calitate ale produselor tale realizate intr-un studio foto sunt postate pe toate canalele de marketing online (bloguri, social media, email-uri sau site) pentru promovare online cat si offline, atragand atentia mai mult decat orice tip de continut, review-uri sau ratinguri. Ele sunt ferestre ale magazinului tau, crescand valoarea perceputa si transformand click-urile in conversii. Imagineaza-ti un site fara poze…sau cu fotografii de proasta calitate. Ce-ti spune despre brand? Dar despre produs?

Fotografia comerciala este parte cruciala din orice strategie creativa. In strategia de atragere sau distragere atentie, crearea primei impresii, de imbunatatire a comunicarii nonverbale si influentare a emotiilor oamenilor. Toate acestea, daca sunt bine gandite si realizate de catre un fotograf de produse profesionist, constituie diferentiatorii intre firma ta si restul, intre calitate si lipsa ei, intre o fotografie generica si una care spune o poveste. Pentru ca fotografia produselor tale trebuie sa transmita clar un mesaj, sa retina atentia si sa inspire oamenii sa cumpere. Sa fie o fotografie care reziste timpului, sa genereze emotii, sa creeze perceptii favorabile si transmita valoare. O poveste spusa cu voce vizuala si care rezoneaza cu audienta ta.

Pe scurt, fotograful de produse este partenerul tau in aceasta afacere iar fotografia de produs sustine eforturile tale de publicitate online si offline, fiind vanzatorul tau.

Fotografia arhitecturala si de design interior
Imobiliarele si fotografia profesionala

@dealingavrila

MENU

Back
Home

Share to