Ne putem auzi la: 0722 40 60 80 contact@agmark.ro

Social media marketing. Servicii de creare si distribuire de continut.

PROMOVARE SOCIAL MEDIA

Canale disponibile pentru promovare social media  precum Youtube, Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Google+, Pinterest etc, te conecteaza rapid cu potentialii clienti, dar mai ales cei existenti.

Informatii accesate rapid, promovare de produse si servicii, discutii libere si feedback-uri ce se pot transforma in optimizari ale serviciilor si produselor tale, update si distribuire de content, crestere trafic pe site. Asa se construiesc comunitati, se interactioneaza cu persoane noi, pagini și alte grupuri sau se monitorizeaza și analizeaza rezultatele. Tot ce este necesar unui brand sa devina din ce in ce mai cunoscut si mai iubit. Unde mai pui ca marketing-ul online este cu mult mai ieftin decat cel traditional (outdoor, presa sau anunturiIar unul dintre beneficiile majore mai puțin știute ale prezenței pe rețele sociale este acela ca poți urca în topul căutărilor pe Google (SEO). Bineinteles, pentru asta ai nevoie ancore puternice pentru postari: un videoclip, un infografic, sau un articol bine structurat avand si un titlu bine gândit care sa devina viral. Alaturi de acestea, campaniile de Adwords si cele de SEO, fac minuni.

Si strategia de marketing online se bazeaza, in primul rand, pe cunoasterea business-ului si a pietei targetate.

In functie de acestea urmeaza identificarea retelelor de social media corespunzatoare, optimizarea prezența brandului pe platformele țintite și realizarea unui calendar editorial pe termen lung si scurt. Aici sunt includem atat design-ul grafic cat si crearea de continut de calitate. Este bine de stiut, de asemenea, ca atunci cand creezi site-ul sau apelezi la servicii de webdesign, sa integrezi de la inceput butoanele/ iconurile retelelor sociale unde vei fi prezent.

Si, pentru ca „diavolul este in detalii”, fiecare cuvant, fiecare fotografie de produs, fotografie corporate sau fotografie de fashion dar mai ales videoclipurile, trebuie sa aiba calitate foarte buna, noul standard impus de consumatorii din ziua de astazi. Un videoclip reusit este unul executat de un cameraman, filmat cu DSLR si avand un montaj bun. La fel si o fotografie, realizata cu ajutorul unui fotograf profesionist. Pentru ca prima impresie conteaza, se creaza in maxim 30 secunde si nu i se acorda o a doua sansa. Nu o rata!

Toate acestea pentru a creea senzatia ca businessul este “real”, alaturi de clienti, oferind informatii personalizate, nu standard despre ultimele produse si oferte. Consumatorii isi doresc un brand transparent, autentic, capabil de comunicare neintrerupta si facila, un brand care le castiga increderea si respectul, atat prin produse sau servicii, cat si prin legatura emotionala creata cu acesta.

MENU

Back

Share to