Ne putem auzi la: 0722 40 60 80 contact@agmark.ro

Campanii de publicitate online PPC: Google adwords, Facebook ads.

PUBLICITATE ONLINE SI CAMPANII PPC

De la campanii de publicitate online si campanii PPC pana la servicii de filmare profesionala si fotografii, toate acestea sunt necesare pentru cresterea vizibilitatii.

Promovarea online ramane cea mai eficienta metoda de a creste vizibilitatea unui brand si de a dezvolta relatiile cu clientii potentiali sau actuali prin content marketing, crearea unui site web, servicii SEO. Statisticile oficiale arată că in Romania nu mai puțin de 68% dintre cei cu vârsta cuprinsă între 14 și 64 de ani utilizează Internetul, adica in jur de 10.3 mil. de români, dintre care 64% din mediul urban și 36% din mediul rural. Un procentaj foarte bun pentru orice magazin online sau un business care isi doreste brand awareness. In cateva click-uri toti acesti oameni pot afla de afacerea ta, de misiunea si valorile tale, pot cumpara si interactiona cu tine, sustinand afacerea si ajutand la imbunatatirea serviciilor tale prin feedback. Si toate acestea la un cost redus, care in timp, poate fi transpus in pretul produselor/ serviciilor tale.

O solutie pentru cresterea vanzarilor este una care sa fie conform unei strategii de promovare online, care include atat website-ul canalele de Social Media (cu campanii Adwords, Facebook Ads, Google Ads etc) cat si e-mailul. Care se bazeaza pe tactici simple dar de efect, pe un calendar pe termen scurt si lung si care implica si servicii de SEO.
Dar mai intai, sa enumeram cateva dintre beneficiile promovarii online a produselor si serviciilor, inainte de a lua o decizie corecta pentru investitii si ROI:
1. Crești vizibilitatea si credibilitatea brandului, atragi clienti noi
2. Poti obtine rezultate măsurabile (de la statistici pana la contabilitate)
3. Poți ajusta investițiile in functie de rezultate si resursele tale
4. Comunici direct cu publicul țintă si clientii existenti
5. Costuri relativ reduse vs promovare traditionala
6. Crești engagement-ul si traficul pe site
7. Poti compara performanțele fiecarei campanii
8. Influențezi pozitiv procesul de cumpărare

Dar pentru a promova online intr-un mod sanatos, ai nevoie sa identifici corect canalele corespunzatoare business-ului tau precum si multa rabdare

Dat fiind ca rezultatele nu sunt instante ci se vad in cateva luni de la demarerea unei campanii. Iar contentul si imaginile/fotografiile postate trebuie sa fie de cea mai buna calitate, daca intr-adevar se doreste engagement. De aceea, eu recomand de fiecare data un fotograf profesionist si un cameraman care pot da plus de valoare oricarei fotografii de produs, de fashion, de real estate sau de evenimente corporate sau unui videoclip. Iar la crearea website-ului, servicii profesionale de web design. In acesta idee, iata si cele mai populare si potrivite canale de promovare:

Facebook

Cel mai popular la nivel mondial, permite campanii Facebook Ads usor de configurat care implica si setarea obiectivelor in functie de necesitati (conversii, vizibilitate sau engagement).

Instagram

Foarte potrivit pentru anumite industrii, precum cea de fashion, FMCG, travel sau arta, unde se mizeaza pe impactul vizual asupra consumatorului. Accentul cade in responsabilitatea unui fotograf profesionist sau cameraman care pot manui cu talent DSLR si alte echipamente speciale.

Linkedin

O platforma a mediului de afaceri, menita sa promoveze prin content de calitate, mai putin prin imagini, si sa dezvolte relatii B2B si unde Linkedin Ads poate contribui și la desfășurarea campaniilor de recrutare și HR.

Twitter

Serviu de micro-blogging ce permite in cadrul a 140 de caractere sa postezi content si imagini (tweets) si care este foarte potrivit pentru trimitere de trafic pe website sau blog.

Youtube

Cel mai eficient canal de promovare prin videoclipuri. Poti realiza campanii Google Ads care sa te ajute sa atragi cat mai multi clienti si sa interactionezi cu ei. Astfel, anunțul promovat va fi plasat înaintea unui alt videoclip sau în dreptul sau, pe pagina de vizionare YouTube. Insa, un videoclip de calitate slaba iti va indeparta definiv clientii. Aici, cea mai inteleapta investitie este intr-un cameraman profesionist sau intr-o colaborare cu o agentie care ofera servicii foto-video care iti poate furniza calitatea dorita si astfel, creste engagement-ul.

MENU

Back

Share to